Thursday 15 October 2015

Kenapa saya sayang Shaklee



Alhamdulillah hari ni saya terima hadiah dari Shaklee.. Satu canister ESP dan satu botol Lecithin. Kalau nak beli laa dua dua ni harganya hampir RM200 tau. Seronoknya! Ini lah kelebihan jadi pengedar Shaklee. Bonus dapat, vitamin dapat free, dapat melancong, dapat car bonus .. macam-macam lah. Yang penting kena usaha. Mana ada kerja yang goyang kaki je dapat habuan berlipat ganda betul tak? Kalau ada tu maknanya memang SCAM lah .. menipu je semua tu.

Satu lagi kenapa saya sayang biz Shaklee ni ialah kerana kami ada group support yang sangat sangat ohsem. Group kami bukan sahaja menyokong dalam bisnes, tetapi juga sentiasa menyedarkan kami supaya memperbaiki hubungan dengan Allah. Biz Shaklee juga tidak MEMAKSA sesiapa pun untuk hadir ke kelas-kelas yang dianjurkan oleh company. Ada je orang yang tak pernah sekali pun pergi ke kelas-kelas marketing atau kelas nutrisi anjuran Shaklee tapi tetap berjaya dalam biz Shaklee. Saya pernah join satu company lain yang asyik memaksa untuk hadir ke kelas-kelas yang kena bayar beratus ringgit. Bila tak pergi je terus kena tendang keluar dari group. Sedih. Macam tu diorang layan orang.

Sebab lain kenapa saya suka Shaklee adalah keraa produknya yang memang terbaik, Sentiasa Natural, berkesan dan tiada bahan kimia. Jadi tak perlu rasa risau dan ragu-ragu bila ambil Shaklee.

Oleh itu .. THANK YOU SHAKLEE. I lap U lah! hehee


Korang nak jadi pengedar Shaklee?? Jom.. hubungi saya 0196536303 sekarang!

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary