Wednesday 14 October 2015

Promosi Shaklee Bulan October 2015 yang super duper ohsem!






Assalamualaikum korangs ...

Bulan ni saya sangat sangat hepi sebab Shaklee buat promosi Omegaguard dan Gla Complex .. sangat ohsem!!! Promosi nya ialah beli 6 botol dan dapat sebotol lagi percuma. Banyak tuu boleh jimat. Kalau tak nak beli banyak, boleh beli 2 botol je pun dah dapat diskaun 5%.  Memang berbaloi lah!

Dalam banyak-banyak vitamin Shaklee, Omegaguard adalah antara vitamin yang saya paling sangat terlalu suka. Kenapa nya? Kerana saya dan anak-anak saya dah merasai kebaikannya. Anak-anak saya semuanya ada asthma (kecuali anak yang paling bongsu lah baru setahun lebih umurnya dan belum lagi ada tanda-tanda asthma tu, Harapnya tak kena laa). Sebelum saya beri anak-anak saya Omegaguard, boleh dikatakan setiap dua bulan sekali ada je yang kena serangan asthma. Maklumlah anak-anak saya lelaki .. aktif bermain bola. Bila balik penat dan panas pi cari air batu. Aduhh .. memang saja laa tu. Bila dah selalu macam tu mula lah selsema, batuk dan akhirnya semput. Alhamdulillah sejak konsisten ambil omega mereka dah jarang sangat lah kena serangan asthma. Sebelum pegi swimming ke saya memang beri mereka omega supaya tak sejuk melampau sebab omegaguard ni memanaskan badan. Anak bongsu saya yang baru umur setahun 4 bulan pun saya dah mula beri omegaguard. Bila selsema memang cepat kering. Dan Omegaguard juga merupakan sumber DHA dan EPA yang sangat baik untuk otak anak.

So apa tunggu lagi .. jom grab vitamin Shaklee sementara dapat harga super duper best ni. Cuba sekali pasti mau lagi.. hehehehe.. 


Hubungi saya untuk maklumat lanjut 

Zaharah 
Fon 019 6536303

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary