Monday 22 May 2017

Tips atasi demam anak yang berpanjangan dan cara penggunaan Herbal Oil Najlaa untuk demam

Image result for demam






Bila anak demam, susah sangat hati kan.  Dah habis makan ubat pun masih tak kebah-kebah juga demamnya .. aduhh .. bertambah-tambah susah hati kita kan. Lebih-lebih lagi susah hati kalau anak memang tak mau makan ubat. Rasa macam hopeless, buntu. So .. apa perlu buat kalau anak demam berpanjangan?

Pertama sekali, dapatkan konsultasi doktor. Ini sangat penting supaya dapat elakkan komplikasi yang lebih buruk maklumlah sekarang ni macam-macam penyakit keluar. Orang kata better be save .. pastikan dulu tak ada apa apa yang serius.

Kedua, tingkatkan antibodi anak dengan memberi vitamin-vitamin yang sesuai contohnya vitamin C, multivitamin ataupun nutriferon shaklee. Demam ni proses natural badan yang sedang berlawan dengan virus yang menyerang itu sebablah badan jadi panas sebab aktiviti sel dalam badan meningkat. Bila antibodi badan lemah, memang susah la nak lawan virus-virus tu.

Ketiga, boleh guna herbal oil najlaa untuk bantu kawal dan turunkan suhu badan anak. Herbal Oil Najlaa mengandungi pelbagai herba istimewa yang bertindak untuk mengurangkan suhu badan dan juga telah di bacakan selawat syifaa' dan ayat Al-Quran. Suhu badan yang terlalu panas memang mengundang bahaya oleh itu sangat sangat perlu untuk kita mengawal suhu supaya tidak terlalu panas. Cara penggunaan herbal oil semasa demam ialah

~ menyapu herbal oil ke seluruh badan, pelipat dan tapak kaki anak
~ mandi atau berendam dengan air suam yang dititiskan dengan herbal oil
~ letak air dan beberapa titis herbal oil ke dalam botol spray dan spray sekerap mungkin kepada badan anak yang demam.

Paling paling utama ialah kita perlulah bertawakkal kepada Allah kerana yang menyembuhkan hanyalah Allah. Mudah mudahan demam anak cepat kebah dan sihat seperti biasa. InsyaAllah.


Image may contain: text


wassap 0196536303 untuk info

1 comment:

  1. As claimed by Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 42 lbs less than us.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click on this link to see if this brief quiz can help you unlock your real weight loss potential

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Ummie's Diary