Saturday 23 May 2015

7 Sebab Utama Mengapa Anda Perlu Ambil Ostematrix Shaklee


Ostematrix Shaklee adalah tablet kalsium Shaklee yang dibentuk khas supaya mudah ditelan. Ia adalah salah satu suplemen yang paling laris kerana kalsium adalah mineral yang amat diperlukan oleh semua peringkat umur, lelaki dan wanita untuk membina tulang dan gigi yang sihat di samping memberikan manfaat-manfaat lain  (tapi budak kecik tak leh la amik tablet kalsium ni .. cukup la minum susu ye). Tapi apa istimewanya Ostematrix Shaklee berbanding tablet kalsium lain?

7 Sebab Utama Mengapa Anda Perlu Ambil Ostematrix Shaklee


1. Ostematrix mempunyai kalsium yang kandungan nutriennya paling seimbang kerana ia  mengandungi magnesium, vitamin D, mineral zinc, tembaga dan manganese yang diperlukan untuk memastikan kadar penyerapan sebanyak 99%. Kebanyakan tablet kalsium di pasaran tidak mengandungi nisbah kalsium-magnesium yang seimbang, Semua nutrien ini perlu di ambil bersama sama kerana jika kalsium tidak dapat diserap oleh tulang secara menyeluruh ia boleh mengakibatkan batu karang, batu hempedu dan sakit jantung! Takut kan!




















2. Vitamin D dalam Ostematrix membantu penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan mencegah penyakit periodontal.

3. Magnesium dalam Ostematrix  merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam tubuh badan kita. Ia menguatkan komposisi tulang dan rawan, membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim dalam tubuh untuk menghasilkan tenaga,

4. Zinc, boron, manganese dan kuprum pula memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthiritis.

5. Ostematrix dapat membantu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar dan stress.

6. Ostematrix diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati.

7. Ostematrix sangat berkesan untuk melegakan sakit badan, sakit lutut, sembelit ketika hamil dan berpantang dan juga mengelakkan cramp kaki semasa hamil, Juga amat berkesan untuk mengelakkan senggugut, kekejangan otot, gastrik mengekalkan tekanan darah normal dan juga milkbooster.

Image result for ostematrix

Dapatkan Ostematrix sekarang!


Yours truly

Zara

Shaklee Id 883001

0196536303

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary