Thursday 21 May 2015

Pengedar Shaklee Batu Pahat, Parit Raja, UTHM, Air Hitam dan kawasan sekitarnya

Jendela Vitamin Shaklee Kawasan Batu Pahat, UTHM, Parit Raja, Sri Gading, Peserai, Air Hitam

Assalamualaikum

Nama saya Zaharah, ibu kepada Farhah, 'Ammar, Ahmad Faiz dan Ibrahim. Saya adalah wakil Shaklee yang aktif khususnya di kawasan sekitar Batu Pahat, Parit Raja, Air Hitam dan kawasan sekitarnya; juga membuat penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia amnya. Saya mula menyertai Shaklee pada tahun 2012 setelah amat berpuas hati kerana dapat mengatasi masalah sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan yang telah lama saya alami. Saya amat bersyukur kerana dipertemukan dengan Shaklee dan berhasrat untuk membantu dan berkongsi produk yang bagus ini dengan keluarga dan orang lain supaya kita semua dapat meningkatkan taraf kesihatan kepada yang lebih baik. Saya juga ingin membantu sesiapa sahaja yang ingin mencari pendapatan sampingan yang lumayan dengan Shaklee. Boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan

Zaharah
Shaklee Id 883001
call/sms/whatsapp 019-6536303 




0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary