Thursday 19 May 2016

Nourishing Lotion Najlaa untuk mengekalkan kelembapan semulajadi kulit dan awet muda





KELEBIHAN LOTION NAJLAA 

Lotion dan wanita tak dapat dipisahkan. Must have item for every women. Tapi sekarang macam2 brand ada. Nak pilih mana satu?


Saya cadangkan Nourishing lotion dari rangkaian produk organik Najlaa
"...Bagus guna losyen ni... KERANA:


πŸ’pure dari minyk kelapa dara. Memang tak menggunakan kimia yang banyak dlm pembuatan
πŸ’Tak melekit... cepat menyerap
πŸ’Lepas pakai... kulit terus nmpk cerah
πŸ’Mengandungi SPF 10-20,sesuai dgn iklim malaysia yg panas
πŸ’Gandingan mantap VCO(virgin coconut oil,vitamin A.,Vitamin E dan co-enzime(coQ) 10,menyebabkan kulit lambat tua dan tidak berkedut..."


Dan CUMA RM25. Wow!!!!

Tak tahu nak cakap apa dah. BEST SANGAT!!
Saya sendiri memang dah jatuh cinta. Hari2 wajib pakai.
.
Najlaa Produk ORGANIK yang MEWAH dengan NILAI KESIHATAN tapi anda boleh dapatkannya pada HARGA MAMPU MILIK.
.
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’
Saya guna, Saya puashati, Saya kongsikan,
πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’

wassap 0196536303 untuk order

1 comment:

  1. 3 Studies SHOW How Coconut Oil Kills Waist Fat.

    This means that you actually kill fat by consuming Coconut Fat (in addition to coconut milk, coconut cream and coconut oil).

    These 3 researches from big medicinal magazines are sure to turn the traditional nutrition world around!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Ummie's Diary