Wednesday 18 May 2016

Set Penjagaan Bayi Najlaa Skincare


Anak adalah anugerah Allah yang tidak ternilai harganya kepada kita. Alhamdulillah syukur sekiranya kita dapat menimang cahaya mata. Tentu seronok kan dapat peluk cium bayi yang kita dah kandung 9 bulan 10 hari. Bau bayi baru lahir sangat wangi .. orang kata bau syurga. Kulitnya pun halus mulus tulus gitu.

TETAPI

Sanggupkah kita 'merosakkan' kulit bayi dan paling tak boleh nak bayangkan kita mengancam nyawa dan membiarkan bayi kita menghadapi risiko penyakit-penyakit berbahaya hanya kerana kita membuat pilihan yang salah dengan memilih produk-produk penjagaan harian yang ada bahan kimia, steroid dan sebagainya? Tentulah tak sanggup. Betul tak.

Tahukah anda kebanyakan produk penjagaan bayi mengandungi bahan kimia berbahaya? Kesian bayi-bayi kita lebih lebih lagi yang memang sudah dilahirkan mempunyai kulit yang sensitif sudah tentu akan memburukkan lagi keadaan.

Atas sebab ingin memberikan yang terbaik untuk bayi-bayi, produk Najlaa Skincare telah diwujudkan. Produk ini dibuat sendiri (HOMEMADE) oleh pengasasnya untuk memastikan produk ini betul-betul berkualiti dan tiada kesilapan semasa penghasilannya. 




Set Newborn Najlaa Skincare 

Apa yang anda dapat dengan set ini?

Sakura soap
~ mandian mewah tanpa mengeringkan kulit

Nourishing Lotion
~lotion untuk kulit halus bayi

Herbal Oil
~mengelakkan perut kembung dan sawan tangis.

Essential Oil
~melebatkan rambut dan melembutkan kulit. Boleh juga digunakan oleh ibu untuk menghilangkan parut stretchmark

Herbal Cream
~merawat ruam lampin dan ruam lain tanpa menghakis kulit

Balm Baby
~ Melegakan batuk dan selsema bayi. Juga menghilangkan lenguh-lenguh ibu dalam pantang

Harga set ni hanya RM115

Sangat berbaloi kerana bahan-bahan natural yang digunakan sangat mewah seperti Minyak kelapa dara, minyak zaitun, minyak argan, grapeseed oil, habbatusawda, sakura, wangian lavendar dan lain-lain lagi.

berminat?
hubungi stokis/agent yang berhampiran anda atau hubungi saya 0196536303

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary