Saturday 14 May 2016

Istimewanya Najlaa Essential Oil kerana ada Argan Oil



MANFAAT ARGAN OIL YANG TERDAPAT DALAM NAJLAA ESSENTIAL OIL
Pernah mendengar manfaat Argan Oil untuk kecantikan kulit, memutihkan wajah & baik untuk kesihatan rambut?

🍒 Apakah argan oil yang dikatakan sangat mujarab ini?
Argan Oil atau minyak argan berasal dari buah pokok Argan (Argania spinosa) yang hanya dijumpai di Maroko, Afrika Utara. Pokok yang dilindungi oleh UNESCO ini sudah ada sejak 150-200 tahun yang lalu dan yang lebih mengejutkannya lagi, pohon ini baru berbuah hanya selepas pokok berusia 30-50 tahun.
Untuk mendapatkan 1 liter minyak argan memerlukan 30 kg buah argan dan memakan masa 15 jam untuk mendapatkan ekstraknya.

🍒NUTRISI ARGAN OIL
  • Mengandungi vitamin E dua kali ganda lebih banyak daripada Olive Oil. Vitamin E berperanan sebagai antioksida bermanfaat untuk melawan radikal bebas yang merupakan salah satu penyebab penuaan kulit.
  • Kaya dengan kandungan lemak omega-6 dan 9.
  • Untuk rawatan rambut, Argan Oil membantu merawat kulit kepala yang kering dan melembabkan rambut yang kering.
  • Untuk badan, argan oil boleh digunakan sebagai body lotion. Jika Anda memiliki tangan yang kasar atau kutil2 kuku menggelupas, gunakan minyak ini untuk melembabkan tangan Anda.
  • Untuk muka, Argan Oil sangat efektif dalam antipenuaan, melembabkan kulit yang kering dan membaiki kulit yang berkedut. Boleh juga merawat jerawat dan menghilangkan bekas parut jerawat.
Banyak kan manfaat argan oil ni.

Saya cadangkan anda guna NAJLAA essential oil yang mengandungi argan oil hebat ni. Produk tempatan,  muslim dan organik dengan harga mampu milik!

Hanya RM20 untuk kulit & rambut cantik. 2 in 1

Wassap 0196536303

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary