Friday 11 September 2015

Suka bersukan tapi liat nak makan supplemen sampai hampir lumpuh



Orang lelaki rata-ratanya suka beraktiviti lasak. Kalau dah minat tu tak kisah macamana sibuk pun tentu akan cari masa untuk menjalankan aktiviti-aktiviti yang digemari. Tetapi apa terjadi jika anda mengalami kecederaan serius sehingga mungkin lumpuh? Jom tengok jap pengalaman brader ni.





Orang lelaki walaupun lebih gagah, lebih kuat dan nampak lebih sihat dari wanita tak bermakna perlu memandang enteng dengan kesihatan diri. Suami saya sendiri kalau demam pening pun dia masih buat kerja sampai saya pun pelik dia ni demam ke tidak? Sebab kalau saya lah yang demam saya memang nak tidur je rasanya.

Orang lelaki pun selalunya tak suka nak ambil vitamin-vitamin ni. Sebenarnya belum cuba kot. Kalau dah cuba dan rasa sendiri perubahan pada diri tentu akan terus ambil supplemen. Terutamanya bagi mereka yang kuat bersukan. Amat perlu menjaga kesihatan sendi, otot dan meningkatkan tenaga.

Jika anda ada persoalan tentang vitamin yang sesuai untuk suami (atau diri sendiri) boleh lah hubungi saya.

Zara
0196536303
facebook.com/zara77


0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary