Wednesday 12 August 2015

Rahsia untuk dapatkan kulit cantik gebuus gebaasss

Siapa nak kulit cantik gebuuss gebass? Semua orang nak kann .. tu yang macam-macam produk pemutih yang keluar di pasaran. Yang paling hot "Qu Puteh, baru lah putih", AuraWhite dan lain-lain. Macam-macam cara orang nak kulit putih gebu sampai cara yang merbahaya pun diorang sanggup buat .. na'uzubillah! Nanti kulit putih tapi tak natural .. kulit macam kena bleached .. dah serupa zombie kampung pisang! huhu..

Haa ... korang yang nak kulit putih secara natural .. meh la cuba ambil ESP .. konsisten ambil ya bukan ambil sebotol je dah claim produk tak berkesan. Ini lah beza produk Shaklee. Produk Shaklee sangat natural sangat selamat. Badan sendiri yang akan berubah bukan di paksa paksa macam kena klorox.

Ramai yang takut nak ambil ESP (Soya Protein Isolate Powder) sebab selalu sangat kan dengar cerita dan baca yang bukan bukan pasal soya. Kesian soya. Sebelum kita nilai sesuatu apa kata kita ambil tahu dahulu. Cuba kenal dulu apa ESP ni.

5 Sebab kenapa saya dan anda semua harus memilih soya ESP:

1. ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone. Tu yang korang makan tempeh tu .. ok je kan .. tak de pulak kata tempe bahaya di makan. Bukan senang you nak ekstrak isoflavone dari kacang soya tau.

2. ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya (Non-GMO). Boleh search kat internet apa beza produk Non-GMO dan produk yang GMO. ESP telah disahkan melalui Identity Preservation Program yang memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai sehinggalah diproses.

3. ESP dibasuh dengan air ("..Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk.Dr. Shaklee knew the difference.")

4. ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian kerana kalsium dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic dalam soya. Kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magensium, zink semasa pencernaan usus.

5. Dah 54 tahun ESP menggungguli pasaran makanan tambahan. Bukan kat Malaysia aje tapi seluruh dunia tau!

Masih ragu ragu lagi?? Meh tengok testimoni testimoni ni.






0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary