Monday 31 August 2015

Kebaikan ESP Shaklee yang semua orang perlu tahu



Energizng Soy Protein atau ESP ni adalah salah satu produk Shaklee yang mendapat permintaan tinggi sepanjang tahun. Maklumlah semua orang pun boleh minum ESP ni sebab baaaaanyaaaak sangat manfaat ESP ni tau. Memang ada segelintir orang yang asyik cakap Soya tak bagus boleh sebabkan macam-macam kesan negatif .. tapi tak ada satu pun yang ada bukti kukuh yang soya penyebab kesan negatif tu. Dah berjuta kot orang yang ambil ESP ni dan mendapat manfaat yang positif. Saya bukan reka cerita ye,  tapi berikut antara feedback yang saya sering dapat dari customer2 saya, rata2 mengatakan:


♡ Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggut
♡ tumbuh makin fit,slim
♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak
♡ awet muda
♡ rahim lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best

tu semua diorang yang kata tau.. bukan saya kata. Kalau ikut pengalaman saya, memang ESP sangat-sangat membantu saya mengatasi masalah gastrik saya. Biasanya kalau saya lambat makan memang confirm lah perut masuk angin, pening kepala dan selagi saya tak muntah memang tak akan lega. Orang kata angin dah sampai ke kepala gitu. Alhamdulillah sejak ambil ESP saya dah lama tak kena gastrik. Makan sikit pun dah kenyang, jadi secara tak langsung berat badan pun turun (dulu 67kg, sekarang 56kg.. yeay!! Alhamdulillah). Susu untuk baby pun Alhamdulillah sentiasa cukup (sekarang baby saya dah 1 tahun 3 bulan)

Pendek kata memang ESP ni sentiasa dicari lah,,  customer pun kejap2 repeat order. Mana yang kalau dah berbulan skip ESP, last-last for sure akan kembali cari balik order ESP ni. Kenapa?

Salah ESP ni lah..sebab BEST sangat..hihi.. Lihat lah perbezaan produk jenama lain yang setara dengan ESP Shaklee ni.

So . agak agak mana satu pilihan anda?

Jom ber ESP hari ini, Bulan ni ada promosi harga istimewa tau. Meh pm saya untuk dapatkan ESP pada harga yang best.

notakaki: Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protin soya yang berkualiti tinggi.

Hubungi saya 
Zaharah 
sms/whatsapp : 0196536303

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary