Thursday 9 July 2015

Kulit tapak tangan jadi kasar dan kering kerana tiap hari membasuh pinggan

Surirumah biasanya tak boleh lari laa daripada membasuh pinggan mangkuk, betul tak? Melainkan kalau ada pembantu rumah laa. Tapi tak semua orang mampu menggajikan pembantu rumah betul tak? Apa jenama pencuci pinggan mangkuk yang anda gunakan sekarang? Selepas mencuci ada tak rasa macam kulit kering? Ada orang memang kalah dengan pencuci pinggan mangkuk. Bukan sahaja kulit jadi kering, malah ada yang kulitnya mengelupas, gatal dan berdarah.

Nak tau macamana untuk atasi masalah ni? Jom tengok.





InsyaAllah dengan penggunaan pencuci pinggan mangkuk ini masalah kulit kering tu semua dapat di atasi.



Jom bertukar kepada Dish Wash Shaklee. Kenapa? kerana >>

SELAMAT

Tanpa bahan-bahan toksik, klorin dan bahan kimia lain. Sentiasa lembut kepada tapak tangan kerana pHnya yang seimbang.


JIMAT

Sangat pekat dan berkesab menanggalkan kotoran berminyak. Cuma perlu beberapa titik sahaja untuk membasuh satu sinki pinggan mangkuk.


MESRA ALAM

Dihasilkan dari bahan-bahan semulajadi seperti ekstrak jagung dan kelapa. Tiada fosfat, nitrat, borat dan juga tidak diuji kepada haiwan. Tanpa bahan pewarna dan bahan-bahan 'artificial'.

Yang bestnya, oleh kerana sifat pencuci ini yang sangat semulajadi, ia sangat selamat digunakan untuk membasuh botol susu bayi, jadi tak perlu dah nak beli sabun khas untuk membasuh peralatan makanan bayi. Jimat kan! Saya dah cuba .. anda bagaimana??


Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Zaharah Nor
No Hp : 0196536303
Facebook.com/zara77



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary