Saturday 26 September 2015

Boleh ke Vivix Shaklee membantu pesakit buah pinggang dan kencing manis kronik?

Semalam saya dihubungi oleh seorang pelanggan yang kelihatannya sangat-sangat runsing dan terdesak untuk mencari ubat atau suplemen untuk membantu ibunya yang sedang terlantar di hospital. Ibu pelanggan saya ni berumur 74 tahun dan menghidap kencing manis kronik dan kegagalan buah pinggang. Kakinya luka dan tak baik-baik setelah sekian lama. Keadaan ibunya sangat lemah katanya dan tak lalu makan dan tak larat berjalan. Pelanggan saya ini telah mencari-cari supplemen yang boleh membantu ibunya (mudah mudahan dengan izin Allah) dan hasil pencarian di google dan testimoni dari kawannya sendiri, dia mengambil keputusan untuk mencuba Vivix Shaklee. Alhamdulillah saya dah order kan Vivix dan dah hantar kepada nya. Mudah mudahan kesihatan ibu pelanggan saya ni bertambah baik, InsyaAllah.



Apa itu Vivix sebenarnya?

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.





Bagaimana Vivix berfungsi?
   
Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Secara amnya Vivix bertindak melalui 4 cara 

  1. Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
  2. Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
  3. Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
  4. Cell Performance : meningkatkan prestasi sel


Boleh ke Vivix membantu pesakit kronik untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik?

Ramai pesakit-pesakit kronik yang telah mencuba Vivix dan alhamdulillah mendapat kesan positif dari segi kesihatan. Berikut adalah testimoni-testimoni untuk rujukan anda. 


Vivix Untuk Diabetes












Banyak sangat testimoni Vivix ni nanti penat nak baca .. hehe .. kesimpulannya, Vivix memang TERBAIK insyaAllah. Tak rugi mencuba.


Ingin mendapatkan Vivix dan menikmati khasiatnya? Hubungi saya segera.

Zaharah
Sms/wassap : 019 653 6303
Facebook.com/zara77

like Page saya di Facebook.com/jendelavitamin


0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary