Monday 17 August 2015

Rahsia turunkan berat badan seperti anak dara selepas bersalin

Mengandung memang pengalaman yang amat menyeronokkan. Pulak tu bila dah bersalin dapat pegang peluk cium baby yang comel dan sihat .. memang tak terkata perasaan gembira, terharu, bersyukur tu .. betul tak? Itu lah yang saya rasa bulan 6 tahun lepas. Setelah 8 tahun menunggu, 2 kali gugur .. syukur sangat dapat pegang peluk cium baby baru.

Tapi .. dalam pada dok seronok gumbira menimang cahaya mata saya percaya semua wanita dan ibu khasnya akan sedikit sebanyak berasa risau dengan berat badan yang bertambah naik mencanak-canak orang kata. Ada orang memang beruntung sebab masa mengandung berat badan tak naik banyak dan lepas bersalin terus turun kembali ke asal seperti sebelum mengandung. Tapi ada orang berat yang naik semasa mengandung macam tak mau pergi. Sekadar turun 4-5 kg aje. Macamana tu? Risau tak? Nak tau macamana nak kuruskan badan selepas bersalin?

Jom tengok jap apa pengalaman Puan Salwa ni.

Haa .. best tak? teruja tak?? Kalau nak tau .. saya pun berjaya turunkan hampir 20kg selepas bersalin. Memang berbunga-bunga lah hati bila timbang berat badan. Orang pun ramai yang tegur kata saya kurus sangat sangat dah sekarang berbanding dulu. Saya juga masih BF anak saya yang kini berumur 9bln.


Jadi apa rahsianya?

Ambil set pantang + set slimming + setbreastfeeding Shaklee.

Nampak macam banyak sangat kan ,, tapi sebenarnya tidak. Apa yang perlu diambil ialah:

1) Energizing Soy Protein
2) Vitalea
3) Bcomplex
4) Vitamin C
5) Alfalfa
6) Ostematrix
7) Omega/lecitin

Kalau nak set bajet pun ada. Boleh hubungi saya untuk sesuaikan dengan bajet anda. Bila dah amalkan supplemen ni semua, bukan sahaja susu banyak, badan sihat tak lenguh-lenguh, badan leh jadi kurus dan paling best kulit pun jadi cantik. All in one gitu.


Jika berminat nak cuba atau nak tanya-tanya dulu .. jangan segan silu .. calling calling atau sms/wassap je saya Zara 0196536303.

Salam Sayang dari saya .. Your Friendly Shaklee Distributor. 

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary