Tuesday 2 August 2016

Jawapan untuk masalah rambut gugur dan hampir botak

Masalah keguguran rambut ni masalah yang biasa kita dengar terutama sekali di kalangan kaum wanita yang dah melahirkan anak. Orang kata bila bayi suka main buih air liur dan menyembur-menyembur tu rambut mamanya pun banyak gugur .. hehe .. ada kena mengena ke???

Orang lelaki pun sebenarnya ada masalah keguguran rambut ni sebenarnya tapi selalunya tak perasan sebab rambut mereka pendek kot. Tau tau dah mula menipis dan botak kepalanya.

Jadi .. apa solusi untuk masalah keguguran rambut ni?

Haa ... ini saya nak bagi jawapannya. Tak payah dah laa beli syampoo dan conditioner mahal-mahal jenama macam-macam tu. Tak payah la buat rawatan kulit kepala kat saloon saloon tu. Hanya modalkan RM20 je ... insyaAllah rambut anda akan bertambah sihat dan lebat. 


Apa dia tu???


Ini lah dia, ESSENTIAL OIL NAJLAA SKINCARE




Kenapa Essential oil ni best sangat?

Semua minyak bayi dan minyak rambut tak kira apa jenama, 95% kandungannya adalah mineral oil dan hanya 5% sahaja ditambah nilai dengan minyak-minyak tumbuhan seperti minyak zaitun dan sebagainya.

TETAPI

Essential Oil NAJLAA hanya menggunakan 50% mineral oil dan selebihnya 50% lagi adalah campuran minyak argan, minyak zaitun, VCO dan grapeseed. Sebab itulah Essential Oil Najlaa ni sangat mewah dan lebih bermanfaat untuk melembabkan kulit dan rambut, mampu menghilangkan kedutan stretchmark dan garis-garis halus, dsb.

Cuba lah Essential Oil Najlaa Skincare. Berbaloi baloi!




Cuba dahulu bukan mahal pun .. RM20 je sebotol.



Wassap 0196536303 untuk info


www.facebook.com/MamaSayangAdik

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Ummie's Diary